ردکردن این

تور مجازی در گوگل

تهیه عکس های 360 درجه پانوراما

معرفی محل کار و نمای پاناروما 360 درجه Google Map و Google Search

راحت پیدا کردن شما بر روی نقشه گوگل

این سرویس نوعی عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی می باشد که می تواند تصاویر 360 درجه از خیابان، محل کار، شرکت، ارگان، مغازه، کافی شاپ، رستوران و … را در سایت و نتایج گوگل سرچ و گوگل مپ قرار دهد. عکاسی 360 درجه به شما این جازه را می دهد که نمایی کامل از محل مورد نظرتان را مشاهده کنید و در مکانی 3 بعدی قدم گذاشته و حرکت نمایید. نقشه گوگل ( گوگل مپ ) کاراترین ابزار در دنیای گشت و گذار اینترنتی است . مزیتی که در طراحی این برنامه مورد توجه است، یافتن مشاغل گوناگون برای کاربران است. گوگل در سال 2012 امکانی در نتایج جستجوی گوگل ایجاد نمود که با سرچ نام کسب و کار، اطلاعات آن به همراه تصاویر، در باکس سمت راست نتایج گوگل نمایش داده می شود. در حال حاضر نیز بیشتر افراد برای یافتن مشاغل مورد نیاز خود به نقشه گوگل ( گوگل مپ ) مراجعه می کنند. به طور مثال کاربران برای یافتن کافی شاپ یا رستوران یا هتل یا … در گوگل مپ، واژه های “کافی شاپ نزدیک من” ، “رستوران نزدیک من” ، “هتل نزدیک من” و … را جستجو می کنند. با ساخت تور مجازی گوگل و قراردادن آن در کنار کسب و کار شما در گوگل مپ، مشتریان یا جستجوگران حرفه شما می توانند از مکان و کیفیت خدمات شما مطلع و به آن اطمینان حاصل نماید. حال گوگل چگونه می تواند به محل، خدمات و اطلاعات وارد شده در نقشه گوگل اطمینان کند؟ زمانی که عکس های 360 درجه توسط عکاسان مورد اعتماد گوگل در شرکت برتینا تهیه و در گوگل مپ تعریف شود، گوگل به اطلاعات و مکان کسب و کار شما اطمینان می کند و این امر باعث می شود کسب و کار شما نسبت به رقیبانتان از اعتبار بیشتری برخوردار شود.
درباره تو رمجازی
بیشتر بدانید

درباره مجازی گوگل بیشتر بدانید

عکاس معتمد گوگل

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ در مورد تاثیر تورهای مجازی بر افزایش توجه مصرف‎کنندگان به کسب و کارهای محلی صورت گرفت، مشخص شد زمان جستجو برای کسب و کارها، مصرف‎کنندگان ۴۴ درصد اوقات از محصولات قرار گرفته بر روی نقشه استفاده می‎کنند. به طور متوسط ۴۱ درصد این جستجوها منجر به بازدید فیزیکی از محل می‎شود. لیست‎های برخوردار از تصاویر و یک تور مجازی در ایجاد علاقه یک مشتری به بازدید از محل دو برابر شانس بیشتری دارند

از طرفی با توجه به افزایش روز افزون تعداد عکاس‎ها به سختی می‎توان یک عکاس حرفه‎ای از کسی که به عنوان سرگرمی عکس می‎گیرد را تشخیص داد. برای این‎که به مشتریان کمک شود که در پروژه تور مجازی خود به چه کسی اعتماد کنند، گوگل طرحی به اسم Google Street View Trusted Photographer Certification را اجرا کرد. به طور کلی این طرح به این معنا است که گوگل تعداد زیادی از تصاویر پردازش شده مجموعه را مشاهده می‎کند و پس از چند مرحله آزمون ، در صورت رعایت استانداردهای لازم به آن مجموعه نشان عکاس معتمد را می‎دهد. گروه ماندگار پانو با افتخار اعلام می‎کند که در چند کشور خدمات پشتیبانی تور مجازی گوگل را مشترکا ارائه نموده و با استفاده از خدمات ما و طراحی یک تور مجازی گوگل عالی، کسب و کار شما از مزایای ذیل بهره خواهد برد.

واقعا تور مجازی گوگل چه چیزی است؟

اگر بخواهیم سریعا پاسخ دهیم باید بگوییم یک تور مجازی گوگل، شبیه سازی یک مکان است که معمولا از دنباله‎ای از تصاویر ایجاد شده توسط یک سازمان یا عکاس مورد اعتماد گوگل تشکیل شده است که این تور مجازی با فناوری Google Street View بر روی خدمات Google map و Google Earth قرار داده می‎شود. به دنبال اضافه شدن این تور مجازی بر روی اکانت شما در سرویس Google My Business در کنار اطلاعات موقعیت شرکت شما می‎گیرد تا افرادی که جستجو می‎کنند متوجه شوند بازدید از مکان مورد نظر شما چه حسی دارد و آدرس آن کجا است. Google My Business (GMB) در واقع محل رایگانی است که گوگل در اختیار تمامی شرکت‎های بزرگ و کوچک به یک شکل قرار داده است تا بتوانند شرکت خود را به نمایش بگذارند. ایجاد اکانت در این سرویس بسیار مفید است، کاری که ما به خوبی برای شما انجام می‎دهیم و از طرفی به نحوی آن را بهینه می‎کنیم که زمانی محصولات یا خدمات شما جستجو شوند بر روی آن به شکل یک تور مجازی نمایان شوند.
سوالات متداول درباره‌ی تور مجازی گوگل

سوالات متداول درباره‌ی تور مجازی گوگل

آیا اجرای تور مجازی در نتیجه جستجوی گوگل تاثیری خواهد داشت؟
بله. کیفیت نمایش نتایج جستجوی کسب و کار شما در گوگل بسیار بهتر از قبل خواهد بود.
آیا هر فردی می تواند تور مجازی را برای کسب و کار من ایجاد کند؟

خیر، این امکانی است که صرفا در اختیار عکاسان مورد تایید گوگل می باشد و تنها این افراد می توانند از داخل کسب و کار شما به گونه ای عکاسی کنند که تور مجازی گوگل را ایجاد، سپس مسیریابی نموده و آنرا بر روی نقشه گوگل بارگذاری کنند.

آیا از تور مجازی گوگل در داخل وب سایت هم می توان استفاده کرد؟

بله، اما توصیه ما این است که برای وب سایت ، یک تور مجازی مولتی مدیا و چند زبانه طراحی گردد.

امکان قراردادن تصاویر افراد در عکس های گرفته شده وجود دارد؟

هیچ محدودیتی در تعداد افراد حاضر در تور مجازی وجود ندارد و پردازش جمعیت به صورت دستی در مراحل پردازش انجام خواهد شد.

چگونه فضای کسب و کارم را برای انجام عملیات عکاسی آماده کنم

شما با تمیز و مرتب کردن فضای داخلی خود کمک بزرگی برای اجرای بهتر و سریعتر عملیات عکاسی می کنید. چیدمان و دکوراسیون مرتب و تمیز قطعا زیبایی تصاویر خروجی را بیشتر خواهد کرد ولی فراموش نکنید که هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که مشتریان در یک  روز معمولی با مراجعه به کسب و کار شما  دقیقا همان چیزی را ببینند که در در اینترنت دیده اند.

 
آیا در زمانی که کسب و کار من باز است، امکان عکاسی وجود دارد؟

ما قصد داریم به رونق کسب و کار شما کمک کنیم و نیازی به تعطیل کردن کسب و کار خود در طول زمان عکاسی نیست ولیکن بهتر است اجرای عکاسی تور مجازی در زمان هایی که تردد کمتری در محیط کسب و کار شما وجود دارد انجام بگیرد. عکاسی تور مجازی گوگل به دلیل نگاه واقع بینانه ای که به داخل کسب و کارها دارد، نیاز به تامین شرایط و امکانات خاصی از جانب شما ندارد و صرفا با هماهنگی قبلی ایجاد شده کارشناسان مورد تایید گوگل به محل کسب و کار شما مراجعه کرده و عملیات عکاسی را انجام خواهند داد. چنانچه مشتریانی در زمان انجام عکاسی در محل حضور داشته باشند بهتر است این موضوع به اطلاع آنها رسانده شود.

 
اجرای تور مجازی برای کسب و کار من چه مدت زمانی طول می کشد؟

برآورد دقیق زمان مورد نیاز، به مساحت فضای کسب وکار شما و نیز پیچیدگی پلان محل بستگی دارد ولی برای اماکن معمولی که در طول روز همگی به آنها سر می زنیم مثل یک رستوران ، یک کافی شاپ، یک آرایشگاه، یک کلینیک پزشکی و یا موارد متعارف دیگری شبیه به آن بیشتر از 3 یا 4 ساعت وقت شما را نخواهند گرفت و بقیه امور در دفتر ما انجام خواهد شد. همچنین در همین زمان کوتاه، امکان تهیه چند عکس حرفه ای از داخل محیط کسب و کار شما نیز وجود دارد که در انتهای پروژه به شما تحویل داده می شوند. برای اماکن بزرگ مانند هتل ها، سالن های همایش، تالارهای پذیرایی، مراکز خرید و موارد مشابه، مدت زمان بیشتری برای انجام پروژه تور مجازی گوگل مورد نیاز خواهد بود.