ردکردن این

تور مجازی هتل اسکان الوند

نسخه جدید بازدید مجازی سه بعدی هتل اسکان الوند ، با پردازش های متنوع ویدئویی ، امکان یک بازدید جذاب رو برای بازدید کنندگان فراهم نموده است.

درباره تور مجازی هتل اسکان

در بخش های مختلف هتل نظیر رستوران ایرانی ، رستوران بام ، بخش سونا و جکوزی و ورودی هتل ، یکی از مدیران داخلی هتل به صورت ویدئویی به بازدید کننده در خصوص امکانات اون قسمت راهنمایی میدهند .

البته در بخش جکوزی ، فوران جریان آب گرم به صورت ویدئو خودش رو نشون میده

در اتاق 806 مدیر داخلی هتل به صورت ویدئویی صحبت میکنند و در سایر اتاق ها ، داخل تلویزیون ها ، کلیپ پخش میگردد.

جهت دسترسی بهتر شما به بخش های هتل ، منوی دسترسی سریع به بخش های کلی و امکان جستجو نیز در تور مجازی پیش بینی شده است.

اتاق های هتل به صورتی در تور مجازی هتل اسکان الوند عکاسی شده اند که فضای بیرونی ، با وجود اختلاف نور ، به صورت کامل قابل رویت باشد.

درباره هتل

عمده تهرانی ها ، این هتل رو نمیشناسند ، چرا که بیشتر مسافران هتل ، توریستهای خارجی و یا پیمانکاران صنعتی و شرکای مالی شرکت های ایرانی هستند که از سایر کشورها به ایران سفر نموده اند.

فرهنگ غالب بر هتل هم به همین شکل طراحی شده است.

کافی است یک بار در رستوران بام برای صرف غذا تشریف ببرید. شام از حدود ساعت 6 عصر حاضر بوده و پرسنل بسیار آموزش دیده و حرفه ای مسلط به زبان ، در انتظار میهمانان می باشند.

نمای منحصر به فرد این هتل از رستوران بام و اتاق های آن از شمال تهران تا جنوب به صورت ویژه ای از مزایای خاص این هتل محسوب میگردد.

اگر خواستید از سایر امکانات به غیر از اتاق نیز استفاده نمایید ، ابتدا از پذیرش هتل تلفنی سوال بفرمایید و بعد مراجعه نمایید.

بخش ویژه ای برای استفاده زوجین پیش بینی شده که جکوزی و سونای اختصاصی می باشد و زوجین با ارائه مدارک زوجیت ، میتوانند تلفنی ، سانس مورد نظر خود را رزرو نموده و از این امتیاز ویژه بهره مند گردند.

جهت مشاهده این تور مجازی روی سطر ذیل کلیک نمایید.

مشاهده تور مجازی هتل اسکان الوند

تور مجازی هتل اسکان الوند

مرتبط