ردکردن این

انعکاس خبری تور مجازی مکه در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران

تور مجازی مکه گروه ماندگار پانو

اشتراک گذاری در:

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، طی خبری در پایگاه اطلاع رسانی خود ، نسبت به انعکاس خبری تور مجازی مکه تولید گروه ماندگار پانو اقدام نمود.

این تور مجازی با همکاری گروه ماندگار پانو و یکی از عکاسان عربستان سعودی تولید شده است.

دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به پوشش گسترده زیر مجموعه خود در بیمارستانهای ایران ، مستعد داشتن تور مجازی بسیار جذابی هستند که در بسیاری از دانشگاه ها از این ظرفیت رسانه ای غفلت شده است.

در یک مورد نادر ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، یک کلیپ بسیار بی کیفیت و گیج کننده ساخته و نام آن را تور مجازی!!!!! نامیده است که بسیار مایه تاسف می باشد.

منبع:

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران

مرتبط

مصاحبه با مدیرکارخانه شرکت شیشه گیلان

جمع‌آوری ایده در سازمان از طریق: 1-جلسات 2-ارتباطات مستقیم 3-نظام پیشنهادات 4-اطلاع‌رسانی (تابلوهایی که در آن مسائل با کارکنان مطرح می‌شود و اگر کسی نظر خاصی دارد ارائه می‌دهد) 5-توزیع برگه‌های نظرسنجی 6-نشریه داخلی ماهنامه (آوای شیشه)، انجام می‌شود.