ردکردن این

انتشار خبر تور مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در سایت معاونت پژوهشی دانشگاه

تور مجازی دانشگاه تهران
تور مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به همت گروه ماندگار پانو و با همکاری صمیمانه مدیران اجرایی کتابخانه مرکزی ضبط و پردازش و در نهایت منتشر گردید.

اشتراک گذاری در:

کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در سال 1400 نسبت به بروز رسانی تور مجازی خود اقدام نمود .

این مجموعه ارزشمند با تالارهای زیبا و کتب نفیس در قلب دانشگاه تهران و می توان گفت در نقطه وسط پردیس مرکزی قرار گرفته است که روبروی آن نیز عمارت با شکوه مسجد دانشگاه تهران ، در ضلع شرقی این بنا ، ساختمان دانشکده ادبیات ، در ضلع غربی دانشکده حقوق ، در ضلع جنوب شرقی دانشکده هنرهای زیبا و در ضلع جنوب غربی معاونت پژوهشی دانشگاه و باشگاه اساتید و اداره حفاظت فیزیکی پردیس مرکزی قرار گرفته است.

همچنین در ضلع شمال غربی ، پردیس دانشکده های فنی ، در ضلع شمالی دانشگاه علوم پزشکی ، در ضلع شمال شرقی پردیس علوم پایه قرار دارد.

تور مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در آیتم ورودی خود ، بخشهایی از پردیس دانشکده فنی و مسجد دانشگاه را پوشش میدهد.

تور مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به صورت سه بعدی در نقشه های گوگل نیز رجیستر و ثبت گردیده و مورد استفاده دانشجویان و محققین بین الملل واقع شده است.

مطلب در آدرس ذیل موجود هست

مشاهده خبر در سایت معاونت پژوهشی

منبع:

معاونت پژوهشی دانشگاه تهران

مرتبط

مصاحبه با مدیرکارخانه شرکت شیشه گیلان

جمع‌آوری ایده در سازمان از طریق: 1-جلسات 2-ارتباطات مستقیم 3-نظام پیشنهادات 4-اطلاع‌رسانی (تابلوهایی که در آن مسائل با کارکنان مطرح می‌شود و اگر کسی نظر خاصی دارد ارائه می‌دهد) 5-توزیع برگه‌های نظرسنجی 6-نشریه داخلی ماهنامه (آوای شیشه)، انجام می‌شود.