ردکردن این

تور مجازی بخش های مختلف دانشگاه تهران

نمای هوایی دانشگاه تهران تور مجازی
بازدید سه بعدی از فضاهای مختلف دانشگاه تهران امکان حضور مجازی در کلاسهای درس با حضور دانشجویان و اساتید مشاهده انجام برخی آزمایشات در آزمایشگاه بازدید مجازی از موزه های دانشگاه تهران بازدید از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

اشتراک گذاری

تور مجازی دانشگاه تهران در سال 1394 اولین نسخه خود را با استانداردهای یک تور مجازی جامع ( تصاویر 360 درجه کامل ، وضوح بالا + حضور شخص راهنما ، درج ویدئو و اطلاعات مورد نیاز ) با محوریت بازدید مجازی از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران منتشر نمود.

سپس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با خلاقیت در این عرصه دومین تور مجازی را منتشر نمود.

پس از آن اداره کل موزه های دانشگاه با سفارش تور مجازی دو زبانه از باغ موزه نگارستان و خانه موزه دکتر مقدم رتبه بعدی را به خود اختصاص داد.

پردیس دانشکده های فنی به عنوان اولین واحد آموزشی دارای تور مجازی مولتی مدیا رتبه بعدی را به خود اختصاص داد که از جذابیت های آن می توان به انجام آزمایش های شیمی ، گشت و گذار در آزمایشگاه های ساخت ربات و خودرو دانشکده مکانیک ، کارگاه های متالورژی و ساخت آلیاژ ، آزمایشگاه منحصر به فرد آنتن ، آزمایشگاه عظیم برق فشار قوی و… اشاره نمود.

واحد بعدی دارای تور مجازی دانشگاه مرکز مشاوره بوده که خدمات این مرکز به صورت ویدئویی در فضای سه بعدی قابل مشاهده می باشد.

دانشکده اقتصاد با سفارش تور مجازی دو زبانه رتبه بعدی را از آن خود نمود. بر اساس آمار گوگل این تور مجازی بیش از 1000 لینک ارجاع ( بک لینک ) را به خود اختصاص داده است.

دانشکده علوم اجتماعی هم به جمع بخش های دارای تور مجازی پیوسته که کار این دانشکده در حال تکمیل می باشد.

تور مجازی دانشگاه تهران مناسب برای دانشجویان جدید ، دانش آموزانی که در آستانه دانشجو شدن هستند ، خیرین و فارغ التحصیلان و دانشجویان بین الملل می باشد.

  1. تور مجازی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران
  2. تور مجازی باغ موزه نگارستان
  3. تور مجازی خانه موزه دکتر مقدم
  4. تور مجازی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران
  5. بازدید مجازی از مرکز مشاوره دانشگاه
  6. تور مجازی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
  7. تور مجازی دانشکده علوم اجتماعی
  8. تور مجازی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ( مشکل ژایرو این تور مجازی به دلیل عدم عقد قرارداد پشتیبانی فنی و بروزرسانی مرورگرها می باشد. )
  9. تور مجازی مسجد تاریخی پردیس مرکزی دانشگاه تهران
  10. گروه دانشجویان دانشگاه تهران – ورودی های جدید ( پرسش و پاسخ و راهنمایی )
  11. تور مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران ( دانشکده داروسازی و بخش های دارویی بیمارستان ها )
تور مجازی دانشکده های فنی دانشگاه تهران
نمای هوایی دانشگاه تهران تور مجازی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

در همین زمینه