ردکردن این

انعکاس خبری تور مجازی شرکت مخابرات ایران (نمایشگاهی)

تور مجازی شرکت مخابرات ایران

اشتراک گذاری در:

نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنایع مخابراتی ایران ( تلکام ) در سال 1398 با دو نقص عمده تاخیر و کاهش جذابیت به دلیل کوچک شدن حجم کل نمایشگاه و به تبع آن کوچک شدن غرفه های شرکت های حاضر در روزهای 26 الی 29 آذر ماه سال 1398 برگزار گردید.

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، جهت ایجاد جذابیت و همچنین امکان بازدید عزیزانی که در زمان برپایی نمایشگاه ، امکان حضور در غرفه این شرکت را نداشتند ، نسبت به سفارش تور مجازی غرفه و همچنین تیزر با محتوای مراحل آماده سازی غرفه از صفر تا صد و توضیح کوتاه بخش های مختلف غرفه از زبان کارشناسان حاضر اقدام نمود.

تور مجازی غرفه شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام شامل 11 تصویر کروی مولتی مدیا با امکان پخش تیزر در نمایشگر های غرفه و همچنین توضیح ویدئویی کارشناسان غرفه در محیط سه بعدی تور مجازی می باشد.

تیزر شرکت مخابرات ایران

تیزر نیز با مدت زمان 2:36 دقیقه ، از قبل از برپایی غرفه ها با ترکیب تصاویر گذر زمان ( تایم لپس ) و بسته ( کلوزآپ ) مراحل آماده سازی غرفه و همچنین بازدید مهندس محمدرضا بیدخام مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی شرکت مخابرات ایران در زمان آماده سازی غرفه را به تصویر کشیده و پس از آن به دریافت توضیحات کارشناسان غرفه ها با حرکت چرخشی دوربین می نماید.

همچنین تیزر رو نمایی از شعار برند شرکت مخابرات ایران در نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام که ساخت گروه ماندگار پانو می باشد ، توسط این شرکت منتشر گردیده است.

لینک تور مجازی هم در توضیحات ویدئو ( در آپارات ) درج شده است.

منبع خبری تور مجازی و تیزر

منبع خبر و لینک در ذیل همین متن درج گردیده است.

منبع:

آپارات شرکت مخابرات ایران

مرتبط

مصاحبه با مدیرکارخانه شرکت شیشه گیلان

جمع‌آوری ایده در سازمان از طریق: 1-جلسات 2-ارتباطات مستقیم 3-نظام پیشنهادات 4-اطلاع‌رسانی (تابلوهایی که در آن مسائل با کارکنان مطرح می‌شود و اگر کسی نظر خاصی دارد ارائه می‌دهد) 5-توزیع برگه‌های نظرسنجی 6-نشریه داخلی ماهنامه (آوای شیشه)، انجام می‌شود.