ردکردن این

انعکاس اخبار تور مجازی ما در سایت خبری دانشگاه تهران

تور مجازی دانشگاه تهران

اشتراک گذاری در:

همزمان با شروع دور جدید تعطیلی موزه های کشور ، باغ موزه نگارستان قرارداد تور مجازی فاخر خود را با گروه ماندگار پانو منعقد نمود و ضبط تور مجازی این باغ موزه زیبا شروع شد.

در کنار ضبط سه بعدی ، ضبط عکاسی هنری از اشیای گرانقیمت و تابلوهای نفیس موزه نیز به جریان افتاد که کاربران می توانند با لمس تابلو ها در فضای سه بعدی ، اطلاعات مربوط به تابلو و عکس بزرگتر آن را مشاهده نمایند.

از دیگر تفاوت های این تور مجازی با سایر تور های مجازی موزه های مطرح در دنیا ، وجود راهنمای ویدئویی در قسمت های خاص ، نریشن دو زبانه ضبط شده در استودیوی دانشگاه تهران و دو زبانه بودن کل تور مجازی با امکان جستجوی بخش ها می توان اشاره نمود.

طی چند مرحله اصطلاحات هنری و بصری ، خروجی این بازدید سه بعدی مولتی مدیا ، در وب سایت دانشگاه تهران رو نمایی گردید و علاقمندان از این طریق موفق به گردش مجازی در این فضای زیبا نمودند.

خبر انتشار این تور مجازی و همچنین بروز رسانی تور مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران را

در وب سایت خبری تحلیلی دانشگاه تهران را در آدرس ذیل می توانید مشاهده نمایید :

خبر تور مجازی باغ موزه نگارستان در سایت دانشگاه تهران

خبر تور مجازی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در سایت این دانشگاه

منبع:

مرتبط

مصاحبه با مدیرکارخانه شرکت شیشه گیلان

جمع‌آوری ایده در سازمان از طریق: 1-جلسات 2-ارتباطات مستقیم 3-نظام پیشنهادات 4-اطلاع‌رسانی (تابلوهایی که در آن مسائل با کارکنان مطرح می‌شود و اگر کسی نظر خاصی دارد ارائه می‌دهد) 5-توزیع برگه‌های نظرسنجی 6-نشریه داخلی ماهنامه (آوای شیشه)، انجام می‌شود.