ردکردن این

بازدید مجازی از کارخانه کارتریج تارا

بازدید مجازی از کارخانه کارتریج تارا دارای ویژگی های خلاقانه نظیر مشاهده شیوه اسمبل قطعات در زمان کارکرد پرسنل در خط تولید ، امکان جستجو ، امکان مشاهده گواهی های تاییدیه و افتخارات ، رویت نمودن انواع محصولات تولیدی ، تنها با کلیک بر روی یک دکمه در این تور مجازی امکان پذیر است.

درباره کارخانه

کارخانه کارتریج تارا ، با مدیریت شرکت تارا مشاور ، در سوله ای واقع در شهرک صنعتی شمس آباد در جاده تهران – قم واقع شده است.

محیط مرتب ، لباس کارهای یکدست و تمیز و سیستم مناسب تهویه در روز ضبط تور مجازی خودنمایی می نمود.

از ویژگی های منحصر به فرد این کارخانه ایجاد یک نیروگاه خورشیدی نسبتا عظیم بر بام آن می باشد که به تامین برق شبکه وزارت نیرو کمک می نماید.

اقدامات پرسنل خط تولید ، بخش کنترل کیفیت ، بخش بسته بندی کارتریج ، قسمت تحقیق و توسعه ، انبار محصولات و همچنین توضیحات بخش نیروگاه خورشیدی به صورت ویدئویی قابل مشاهده می باشد.

این تور مجازی در نمایشگاه های مختلف نظیر الکامپ و نمایشگاه های تولید ملی در غرفه شرکت تارا مشاور با دسترسی های مختلفی نظیر استفاده از کد رمز نما ( QR ) و همچنین ویدئو پرژکتور محلی نمایش داده شد.

کاربرد تور مجازی در محیط های صنعتی

کارخانجات می توانند جهت اطمینان بخشی ، تعامل ذهنی ، ایجاد جذابیت و محبوبیت ، در بسته بندی تولیدات خود ، با درج کد رمز نما و امکان اسکن توسط تلفن همراه مشتریان ، امکان بازدید مجازی از خط تولید کارخانه خود را برای آنها فراهم نمایند.

فراموش نشود که هر مشتری میتواند در صورت احساس رضایت ، خود به یک تبلیغ کننده کارخانه شما تبدیل گردد.

شما یک بار برای یک عمر ، جهت ساخت یک تور مجازی حرفه ای هزینه می کنید و کیفیت آن ، سالها شما را همراهی می نماید.

جهت مشاهده این تور مجازی روی لینک سطر ذیل کلیک نمایید.

بازدید مجازی از خط تولید کارخانه کارتریج تارا

تور مجازی کارخانه کارتریج تارا همراه با بخش های ویدئویی

مرتبط