ردکردن این

رشد بیزینس با تور مجازی گوگل

گوگل بیزینس و سرویس تور مجازی، خدمات جدید گوگل هستند که به تازگی توسط گوگل برای حمایت از کسب و کارها ایجاد شده اند. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

اشتراک گذاری

سرویس جدید گوگل بیزینس ویو و تور مجازی برای کسب و کارها

گوگل بیزینس و سرویس تور مجازی، خدمات جدید گوگل هستند که به تازگی توسط گوگل برای حمایت از کسب و کارها ایجاد شده اند. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

این قابلیت نوآورانه به کاربران آنلاین اجازه می دهد تا یک تور خیابانی را در اطراف یک کسب و کار که نمایش در آمده است ، مشاهده کنند.


این قابلیت باعث این شد که آمار مشارکت و درگیر شدن با سایت مخاطبان این کسب و کار ها به شدت زیاد شود. به دلیل این همه منفعتی که این سرویس داشت اکثر صاحبان کسب و کار ها در سرار دنیا تور ۳۶۰ درجه ایرا از محل کسب و کار و اطراف محل استقرار کسب و کارشان ایجاد کردند که این کار رتبه سایت آن کسب و کار ها را در صفحه نتایج جستجو بطور چشمگیری افزایش داد و موجب ورود بازدیدکنندگان زیادی به سایتشان شد.

این سرویس این امکان را میدهد تا صاحبان کسب و کار بتوانند تمام ویژگی های فوق العاده کسب و کارشان را به منظر نمایش بگذارند، آن هم بصورت کاملا تصویری و ملموس.

عکسهای تجاری و تورهای گوگل Google برای بسیاری از انواع کسب و کار ایده آل و بسیار سودمند هستند، آیا می توانید تصور کنید که چقدر بهتر است اگر قبل از رزرو اینترنتی یک میز ناهار یا شام از یک رستوران با یک تور به داخل رستوران سفر کنید و رستوران را با همه ی چیزهای خوبی که می خواهند از آن به شما نشان دهند،ببینید؟
یا اینکه قبل از اینکه به کافی شاپی بروید و با دوستانتان در آن جا وقت بگذرانید، بتوانید بروید داخل کافی شاپ را ببینید و مکانی که می خواهید را انتخاب کنید؟
می دانید چقدر برای شما صاحبان کسب و کار مفید است که ویژگی های خوب برجسته ای که می خواهید در اختیار مشتریانتان بگذارید را مخاطبانتان از قبل بتوانند لمس کنند و ببینند؟

امکاناتی که این قابلیت و ایده ی حیرت انگیز می تواند در اختیار طیف وسیعی از کسب و کارها بگذارد، تقریبا بی حد و حصر است.
اکنون قصد داریم تا برخی از مزایای استفاده از این قابلیت توسط صاحبان کسب و کار محلی را برایتان بطور کامل شرح دهیم.
این مزایا که باعث ایجاد حس صمیمیت بین مشتریان و خدمات شما می شود، یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ و جذب مخاطب در سال های اخیر بوده است.

دیده شدن بیشتر سایت شما در صفحات گوگل با گوگل بیزینس ویو

هنگامی که تور مجازی تهیه میکنید بر روی نقشه گوگل کسب و کار شما ثبت میشود و این امر در صفحه نتایج جستجوی به شما کمک می کند تا کسب و کار شما از میان خیل عظیم نتایج مشابه بهتر و بیشتر در معرض دید مخاطبان باشد.

به طور معمول نتایج جستجوی کاربران بصورت فقط چند خط از متنی است که مرتبط با جستجوی آنان بوده است، با این حال هنگامی که شما در گوگل مپ با تور مجازی خود ثبت میشود در لیست نتایج جستجو بهتر و بزرگتر دیده خواهید شد.

این قابلیت کمک می کند کسب و کار خود را با همه ی متعلقات به آن، با اندازه نمایش بزرگتری در صفحه نمایش نتایج و هم چنین همراه چندین عکس در اختیار بینندگان بگذارید، که بازدید کنندگان آنلاین را تشویق به کلیک بر روی سایت شما و گذراندن توری در داخل محل شما می کند.

افزایش یافتن آمار ورود به سایت کسب و کار شما

استفاده از یک تور مجازی گوگل برای کسب و کار شما به شما این امکان را می دهد که مشتریان آنلاینتان را به فروشگاه خود جذب کنید.تصور کنید که قادر به نمایش ظاهر زیبای نمای داخلی فروشگاهتان به صدها مشتری آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز هستید.قطعا اینکار از یک سایت ساده ایده ی بهتری است!

این تورهای مجازی فرصت های منحصر به فردی را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می دهند تا خودشان، مشتریان جدیدی را برای فروشگاهشان جذب کنند. استفاده از این سرویس باعث می شود که ترافیک زیادی به سایت شما وارد شود. مانند این که سایت خود را سئو کردید و با بهینه سازی بازدید برای سایت خودتان آوردید.

افزایش آگاهی کسب و کار آنلاین با گوگل بیزینس ویو

استفاده ازگوگل پلاس Google + و این قابلیت تور مجازی، باعث شده است که بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به طور آنلاین بیشتر با مشتریان خود در ارتباط باشند و آگاهی مشتریان را درباره ی برند خودشان نسبت به سایر برند های در حال رقابت افزایش دهند. این امر با استفاده از کلمات کلیدی و بازخورد فوری از طریق بررسی آنلاین بهبود می یابد. البته مدتی است که گوگل ، سرویس پلاس خود را حذف نموده و با پیکاسو در این زمینه همکاری می نماید.

افزایش ترافیک سایت شما از روی صفحه نتایج جستجو با گوگل بیزینس ویو

تحقیقات اولیه از روی مشتریان نشان داده است که هنگامی که یک شخص امکان استفاده از تور مجازی Google در یک سایت را مشاهده می کند، احتمال وارد شدن او به آن سایت افزایش می یابد، و در نتیجه به این صورت ترافیک سایت شما به شدت بالا می رود.

اگر یک مشتری بر روی آیکون «مشاهده » کلیک کند، او به درون یک تور ۳۶۰ درجه از نمای داخل آن محیط، مانند یک رستوران منتقل میشود .

این قابلیت Google street view برای کسب و کار شما ، به عنوان یک تماس عمل می کند و به مشتری اطلاعاتی از بیزینس شما می دهد و هم جنبه ی تبلیغی دارد .

عکس های تجاری و تور مجازی خود را به اشتراک بگذارید

هنگامی که تور مجازی گوگل را برای کسب و کار خود در نظر گرفته اید و عکس های لازم را توسط تیم حرفه ای مورد تایید تهیه کرده اید، قدم بعدی این است که آن ها را در صفحه گوگل پلاس خود آپلود می کنید. هم چنین می توانید آن ها را در رسانه های اجتماعی و وب سایت خود قرار دهید.

پس با توجه به آن چه در این مقاله گفته شد، استفاده از تورها و عکس های مجازی گوگل بسیار می تواند به کسب و کار شما، به افزایش بازدید سایت شما و هم چنین به بهتر به نظر رسیدن در چشم مخاطبانتان منجر شود. در این مقاله به چندین مزیت استفاده از این تورهای مجازی با ذکر دلیل و مثال اشاره شد که هر کسب و کاری را که نیاز به برند شدن و بهتر دیده شدن دارد، را تشویق به استفاده از این قابلیت شگفت انگیز می کند. این قابلیت به سرعت سایت شما را به فروشگاهی حرفه ای و از همه مهم تر ملموس برای مشتریانتان می کند، زیرا اکنون به راحتی می توانند به درون فروشگاه مورد علاقه شان بروند و با حس بهتری که نسبت به فروشگاه دارند، احتمال خرید آن ها نیز افزایش می یابد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

در همین زمینه